Axtarış

4 Nisan 2014 Cuma

MS Excel 2007 - AutoSum Funksiyasi

Salam dostlar, bu gun AutoSum funksiyası haqqında danışacam.

Başlayaq

MS Excel 2007-i proqramını açırıq. 


Daha sonra ilk A1, A2,A3, A4, A5, A6, A7, A8, A9 xanalarını istədiyimiz rəqəmlərlə doldururuq. Siz istədiyiniz qədər edə bilərsiz. Mən rahat olsun deye 9 xana seçdim.


Gördüyümüz kimi doldurduq. İndi isə A1-dən A10 xanasına qədər xanaları işarələyək. Əlbətdəki A10 xanasına heçnə yazmırsız.


Daha sonra Home menyusunun alt menyusu olan Editing menyusunda yerləşən AutoSum funksiyasını tıklayırıq.


Gördüyümüz kimi A10 xanasında A1 xanasından A9 xanasına qədər olan xanalarda yazılmış rəqəmlərin cəmi yazıldı.

AutoSum funksiyası ilə autocəmləmə aparılır. Baxın əgər siz A1 xanasından A24 və ya A55 xanasına qədər doldursanız və onların cəmini hesablamaq üçün sizin azı 10 dəqiqənizi aparacaq. Ancaq AutoSum funksiyası ilə sadəcə 1 saniyəniz gedəcək.

Bundan başqa AutoSum-da yerləşən Average ilə ortaq qiyməti tapa bilərik.
Count Numbers - neçə xana doldurulduğunu göstərir.
Max - Ən böyük rəqəmi göstərir.
Min - Ən kiçin rəqəmi göstərir.




2 Nisan 2014 Çarşamba

MS Excel 2007 - Home menyusunun alt menyuları (ClipBoard, Font, Alignment) - Şəkilli izah

 MS Excel 2007 proqramı haqqında əvvəlki mövzularda yazmışdıq. İndi isə Home menyusuna keçirik. Excelin ilk menyusu. Onuda deyim ki, Ofis proqramlarının hamısında bu proqram eynidir demek olar ki, Excelin Home menyusundaki fərgləri ayrı olaraq izah edecem.
 Başlayaq. 
MS Excel 2007 proqramını açdıqdan sonra, İşçi kitabdan yuxarıda aşağıdakı kimi menyu görürük.


Bu Home Menyusudur.  Burda aşağıdakı altmenyular yerləşir:
  1. ClipBoard
  2. Font
  3. Alignment
  4. Number
  5. Styles
  6. Cells
  7. Editing
İndi isə bu altmenyularda yerləşən əmrlərlə tanış olaq. İlk öncə Clipboard
Clipboard menyusunda Paste, Copy,Cut, Format Painter əmrləri yerləşir.
Aşağıdakı qısa düymələr bu əmrləri əvəz edir:
Copy - Ctrl+C - Kopiya etmək
Cut - Ctrl+X - Kəsmək
Paste - Ctrl+V - Yerləşdirmək
Format Painter - seçilmiş xanadakı məlumatı başqasına köçürmək.
Font altmenyusu
Bu menyuda məlumatın ölçüsünü, şriftini, rəngini dəyişmək üçün istifadə edilir.
Font - Şriftini təyin etmək.
Font size - ölçüsünü təyin etmək
İncrease Font size - Ölçünü böyütmək
Decrease Font Size - Ölçünü azaltmaq
Border - Ctrl+B - məlumatı qalınlaşdırmaq
İtalic - Ctrl+İ- Məlumatı əl şriftinə keçirtmək
Underlune - Ctrl+U - Məlumatın altından xətt çəkmək
Bottom Border - Xananın ətrafını təyin etmək. Bu əmrin bir neçə hissəsi vardır. Bunları istifadəçi proqrama daxil edərək öyrənə bilər.
Fill Color - məlumatın arxa fonunu rəngləmək
Font Color - Məlumatı rəngləmək
Alignment Altmenyusu
Align Text Left - Mətni sola yanaşdır.
Align Text Right - Mətni sağa yanaşdır.
Center - Mərkəzləşdir
Top Align - Yuxarı mərkəzəyanaşdır.
Middle align - tam mərkəzə yanaşdır.
Bottom Align - Aşağı mərkəzə yanaşdır.
Orientation - Oriental yazı



Hörmətli İstifadəçilər
Məqalələri oxuduqdan sonra şərh yazmağı unutmayın.
Məqalələri əgər bəyəndizsə o zaman sosial şəbəkələrdən isitfadə edərək paylaşın.





30 Mart 2014 Pazar

MS Excel 2007 - Microsoft Office düyməsi ilə tanışlıq və (Şəkilli izah)


Növbəti bir Excel 2007-dərsimizdə xoş gördük. Bu dərsdə biz Microsoft Office Excel 2007 proqramında Microsoft Office düyməsi ilə tanış olacağıq.


Microsoft Office düyməsi harda yerləşir. Microsoft Office Excel 2007 proqramında Microsoft Excel düyməsi İşçi Kitabın yuxarı hissəsində, Menu Bar-ın yanında yerləşir. 

Həmin Microsoft Office düyməsi aşağıdakı hissələrdən ibarətdir.
1. (New)Yeni (Ctrl+N) - Bu düymə vasitəsi ilə yeni bir işçi kitabı yaradılır.
2.  (Open) Aç (Ctrl+0) - Bu düymə vasitəsi ilə kompüterinizdə olan (yaddaşa verilmiş) excel kitabları açılır.
3. (Save)Yadda Saxla (Ctrl+S) - Bu düymə ilə Excel kitabı düzəliş edilərək kompürerin yaddaşına verilir.
4. (Save as)Yadda Saxla (Ctrl+S) - Bu düymə vasitəsi ilə Excel kitabı ilk dəfə kompüterin yaddaşında saxlanılır.  və bir neçə hissədən ibarətdir.
5. (Print)Çap et (Ctrl+P) - Hazırlanmış Excel kitabını çap etdirmək üçün istifadə edilir
6. (PrePare)Hazırlamaq () - Excel kitabına parol qoymaq ,imza qoymaq və s. kimi əmrlərdə istifadə edilir.
7. (Send)Göndər () - hazırlanmış Excel kitabını başqa bir istifadəçiyə göndərmək üçün istifadə edilir.
8. (Exit) Çıxış () - Proqramdan çıxmaq üçün istifadə edilir.

Qeyd: Bəzi MS Excel proqramlarında Microsoft Office düyməsində yerləşən əmrlərin sayı çox ola bilər. Əgər fərgli bir əmr düyməsi varsa, şərhlərdə yazıb soruşa bilərlər.


Növbəti yazılarımızda Home (Giriş) Menyusu ilə tanış olacağıq.



Hörmətli İstifadəçilər
Məqalələri oxuduqdan sonra şərh yazmağı unutmayın.
Məqalələri əgər bəyəndizsə o zaman sosial şəbəkələrdən isitfadə edərək paylaşın.