Axtarış

19 Haziran 2015 Cuma

Adobe Corporation: qısa tarix



Salam dostlar
Bu gün sizlərə Dünyanın ən məşhur qrafika şirkəti olan Adobe Korporasiyası haqqında məlumat paylaşacam. 


Adobe Systems mərkəzi ABŞ-ın Kaliforniya ştatında yerləşir. Adobe Corporasiyası Dünyanın ən böyük 10 grafik və media yazılım şirkətidir. Şirkətin təsisçisi Jon Warnock bu Adobe adını evinin arxasındakı kərpiçlərdən götürmüşdür. (Adobe ingilis dilində kərpç mənasını verir). Adobe 1982-ci ildə Jon Warnock və Charles Geschke tərəfindən 2.5 milyonluq investisiya ilə qurmuşdular. İlk layihəsi Xerox Park üçün PostScript səhifə oxuma dili idi. 







Adobe şirkətinin ilk logosu Jon Warnockun həyat yoldaşı qrafik dizayner Marva Warnock tərəfindən hazırlanmışdır. 

Adobe Corp. ilk məhsulları PostScript adının hüquqi sahibi TypeOne fontları ilə başlayan rəqəmsal fontlar idi. Apple ardınca isə Microsofta lisenziya əsasda verdiyi rəqabətçi TrueType ilə fontlar təkmilləşdirildi.
1996-cı ildə Adobe və Microsoft Korporasiyaları OpenType formatını elan etdilər. 2003-cü ildə Adobe Type 1 fontlarının kitabxanası tam olaraq OpenType-a çevrildi. 
80-cı illərin ortalarında PostScript bazara çıxarılandan sonra Apple Macintoshları üçün vektorial qrafiki proqram Adobe İllustratoru bazara təqdim etdi. 
1989-cu ildə Adobe Korporasiyası ən məşhur məhsulu olan Macintosh üçün Adobe Photoshopu təqdim etdi. Althought Photoshop 1.0-ın rəqibi olmasına baxmayaraq bazara möhkəm bağlandı. Adobe 2005-ci ilin dekabr ayında Coldfusion, Dreamweaver, Flash, Flex məhsullarını təqdim etdi. 2010-cu ildən Adobe Korporasiyasının işçi sayısı 9117 nəfərə çatdı. 

Adobe Korporasiyasının il İdarə heyəti
Charles Geschke - Qurucusu
John Vornok - Qurucusu
Shantanu Narayen - Direktoru və CEO
Karen Cottle - Baş Direktor müavini, hüquqşunası və Baş Katibi
Mark Garret - Direktor müavini, CFO
Donna Morris - HR üzrə Direktor müavini
 Kevin Lynch - Baş Texnologiya müşaviri, Təcrübə və Texnologiya qrupu üzrə direktor müavini

Adobe məhsuları
Destop proqramları:
Adobe Photoshop , Adobe InDesign , Adobe Illustrator , Adobe Fireworks , Adobe Soundbooth , Adobe Acrobat ve Adobe Audition
Server proqramları:
Adobe ColdFusion , Adobe Content Server və Adobe LiveCycle Enterprise Suite
Formatları:
Adobe Reader, ActionScript, Shockwave Flash ( SWF ) və Flash Video (FLV)
Veb xidmətlər
Adobe Kuler , Photoshop Express ve Acrobat.com
Veb dizayn proqramları:
Adobe Dreamweaver , Adobe Contribute , Adobe Flash Builder , Adobe Flash Catalyst ve Adobe Flash
Video montaj proqramları:
Adobe Premiere Pro ve Adobe After Effects
Elektron təhsil:
Adobe Captivate
Şirkət proqramı
Adobe Extension Manager ve Adobe Bridge
Rəsmi veb səhifəsi: Adobe.com




7 Mayıs 2015 Perşembe

Globososo nədir?


Salam dostlar
Bu mövzumuzda Globososo virusu mövzusunu ələ alacağıq. 
Globososo virusu nədir ilk öncə ona baxaq: Globososo virusu kompüterinizə daxil olduqdan sonra sizin Axtarış servislərinizdəki fəaliyyətinizi yadda saxlayır, axtarışlar zamanı sizi viruslu saytlara yönləndirir və onların istifadəçi axınını yüksəldir, zərərli informasiyaları istifadəçilərə yönləndirir və sizin fəaliyyətinizi digər istifadəçilərlə paylaşır. Globososo virusu üzərində axtarışlar nəticəsində onun Kingtale Technology şirkətinə məxsus olduğu üzə çıxmışdır. Virusa yoluxmuş kompüter axtarışları globososo.com və ya search.globososo.com internet adreslərinə yönləndirir. 

Virusdan müxtəlif çıxış yolları vardır. Sizə 3 yolunu deyəcəm:
1. antispyware qurun: STOPzila pro yükləyə bilərsiz
2. Brauzerinizin ayarlarından axtarış səhifəsini Google edə bilərsiz. 
3. Komponentlərin silinməsi
3.1  İdarəetmə panelinə daxil olaraq burdan Proqramlar və Komponentlər bölməsinə daxil olub Bablyon Toolbar, Bablyon Chrome Toolbar, Search Protect by conduit və s. kimi komponentləri silməklə;
3.2 Brauzerinizin ayarlarına daxil olub burdan Axtarış səhifələri bölməsindən Bablyon və digər komponentlərin internet adreslərini silmək və dəyişikliyi yaddaşa verməklə;

19 Nisan 2015 Pazar

İnternetdən pul qazanmaq XII: Affiliate Marketing qazanc modelləri


Salam dostlar, İKT.Media layihəsində paylaşdığım məqaləni blogumda təkrar sizlərə təqdim edirəm. 
Bundan əvvəlki məqalədə CPL faizi yazmışdım. CPL haqqında ətraflı danışmaq üçün AM-in qazanc modellərindən danışmaq lazımdır. Odur ki, başlayaq.
AM  başqa adla Satış ortaqlığı sisteminin 3 qazanc modeli var:
1. Klik başına ödəmə (Cost Per Click - CPC)
CPC modelində sistem tərəfindən referans linkləri verilir və istifadəçilər sizə verilən bu linkə etdiyi hər bir klik başına sizə 4-15 qəpik arası ödəmə edir. Azərbaycanda CPC modelinin gəlirlilik səviyyəsi çox aşağıdır. Bu modeldən Google Adsense istifadə edir. Adsensedən başqa Gittigidiyor, Hepsiburada.com, Adcahs.com kimi sistemlərdə bu modeldən istifadə edir.
2. Üzv başına ödəmə - (Cost Per Lead - CPL)
CPL modeli ona görə digərlərindən fərqlənir ki, bu modellə qazanmaq üçün xeyli əmək sərf etmək lazım. Auditoriyanızın qarşısında müəyyən qədər inama sahib olmalısız. İmiciniz olmalıdır. CPL modeli üzvlük başına ödəniş edir. Üzvləriniz varsa ödəniş alırsız. Şəbəkə Marketinqinə bir növ oxşayır ancaq tamamilə fərqli fərqli anlayışlardır. Limango, Trendyol, Daybuday, Makrafoni kimi sistemlər budan istifadə edir. 
3.  Satış başına ödəmə (Cost Per Sale - CPS)
Bu model satış menecerlərinə , marketoloqları, məhsulun növündən  asılı olmayaraq satış işini bacaran şəxslərin ən çox sevdiyi modelddir. Reklamaction, Zanox, Gelirortakları sistemləri bu modeldən istifadə edir.