Axtarış

27 Ekim 2014 Pazartesi

Plug and Play (P&P) Texnologiyası


Salam dostlar
Bu dəfəki yazımda sizlərə Plug and Play texnologiyası haqqında yazacam. 

Neçə vaxtdır, "nə yazım?" deyə fikirləşirdim. Bu gün "Bakı Olimpiadası"nda bu haqda sual gördüm və bu haqda yazmağı qərar aldım. 

"Plug and Play" tərcümədə "qoş və işlə" mənasını verir. Bu texnologiya əsasında periferiya qurğularının qoşulur.  
MS DOS ƏS-ində periferiya qurğularını qoşmaq xüsusi bilik tələb olunur. Qurğuları qoşmaq üçün xüsusi proqramlar - "usta"lardan istifadə olunur. Həmin "usta"lar P&P Texnologiyasını müdafiə edən istənilən qurğunu aydınlaşdıra bilir. Əgər texnologiya müdafiə etmirsə, onda istifadəçi üçün qurğu barəsində əlavə informasiya verir və qoşulmanı sadələşdirir.

Windows OS  istifadəçilərinə isə  xüsusi bilik lazım deyil. Çünki Windows OS-də bu məsələ çox asanlıqla həll olunur. Sistem özü konfiqurasiya fayllarını dəyişdirir və avtosazlanmasını təmin edir.


23 Ekim 2014 Perşembe

Cross Platform nədir?

Salam dostlar
Bu dəfəki yazımızda "Cross Platform"dan danışacağıq. Cross Platform nədir onu öyrənəcəyik.

Cross Platform Azərbaycan dilində tərcüməsi Çapraz Platform kimi çıxır. 
Cross Platform birdən çox platform üçün yazılan proqramlardır. Əgər başa düşmədizsə misalla izah edək. 
Operanı götürək. Opera Brauzer həm Windows OS, həm Linux, həm də  Mac platformasında istifadə edilir. 

İndi isə sizin üçün Cross Platform proqramlarını yazaq:
Brauzerlər: Opera, FireFox, Chrome -  Windows OS, Linux, Mac
E-Çat : Mercury Messenger - Windows OS, Linux, Mac
FTP : FileZilla - Windows OS, Linux, Mac
Ofis: LibreOffice, Apache OpenOffice - Windows OS, Linux, Mac



19 Ekim 2014 Pazar

Sayta necə daha çox istifadəçi gətirə bilərəm ? SEO Analis


Salam dostlar. Uzun bir fasilədən sonra yenə bir aradayıq. "Kompyuter və İnternet" blogu yeni yazıları ilə qarşınızda olacaq.

Gələk bu gunki mövzuya. Mövzumuz Veb Dizaynerlərə, Veb Managerlərə və ümumilikdə Veb Sayt idarəçilərinədir.
Sayta necə daha çox istifadəçi gətirə bilərəm?

Fikir verək, internetdə gündə neçə milyon insan istifadə edir?. Deməli neçə milyon fikir var,məqsəd, maraq və istək var. Sayt İdarəçiləri zövqə uyğun sayt təklif etməlidirlər. Çox maraqlı və çox gəliz bir işdir.

İstifadəçi axtarış motorları (Google, Yandex,Bing, Rabmler və s.) ilə axtarış etdi . Gəldi səhifənizə. Yaxşı gəldi, lap əcəb elədi. Siz onu məmnun etməlisiz ki, o yenə gəlsin və hətda mümkünsə qeydiyyatdan keçsin və daim saytla maraqlansın. İstifadəçilərin könlünü tutmaq lazım. 

Oxşar nümunə gətirək. Market açmısız, Məhsul satırsız. Alıcı gəldi, siz ona mehriban yanaşmasaz, ona istədiyini vaxtında verməsəz və ona istəmədiyi məhsul satsaz o bir daha bura qayıtmayacaq. 

İnternetdə açılan hər bir veb saytda belədir. Hesab edin internetdə mağaza açmısız. Necə edərsiz ki, müştəriləriniz olsun və daimi olsun.

Sizin yadınıza salıram PitComp.Net saytını. Əgər saytdan istifadə edən dostlarımız varsa bilirlər ki, mən o saytda idarəçi adminlərdən biri idim. Tez-tez SEO-ya, Bloggerə, Ofis Proqramlarına aid dərslər paylaşırdım. Qısa zaman ərzində saytdan 2000-dən çox istifadəçi qeydiyyatdan keçmiş və daimi istifadəçi sayı 500-ü keçmişdi. Bu necə olmuşdu??? 

Bunu düzgün inkişaf strategiyası ilə əldə etmişdik. Saytı tanıtmaqdan əvvəl saytın bazasını yaratdıq. Sonra axtarışa başladıq. İstifadəçilər daha nələrlə sayta gətirə bilərik? Proqramlar, Torrentlər və Proqramlaşdırma dərsləri. 

Onlarıda əlavə etdik və istifadəçi sayımız çoxaldı.


Sizdə öz saytınızı açarkən, əvvəlcə fikirləşin.
1. Mənim bu sahəyə marağım varmı?
2. Mənim burda yazı yazmağa vaxtım varmı?
3. İstifadəçilərin bu sahəyə marağı varmı?
4. Sayt adı necə olsun ki, oda gələcəkdə brend olsun.
5. Saytın istifadəsini istifadəçilərə asanlaşdırın
6. Bazanı qurmadan reklama və kütlə qarşısına çıxmağa çalışmayın.
7. Kütlədən qorxun və qorxunuzu idarə etməyə çalışın
8. Marketingi unutmayın və hər zaman marketing tədqiqatlarından istifadə edin.
9. Kütlənin sizilə əlaqəsini asanlaşdırın.
10. Kütləyə özünüz haqqında müsbət fikir formalaşdırmağa çalışın.